مجازات
 
داستانهای عبرت آموز
داستانهای واقعی ، داستانهایی که واقعا اتفاق افتاده اند
 
 

مسجد بابری قبل از تخریب در سال 1992

 

هفته نامه ( انصاری اکس پرس ) خبری را منتشر کرده بود مبنی بر اینکه گروهی از هندوهای متعصب که مدت ها تحت تمرین و آموزش بودند حمله ی گسترده ای را به منظور ویران ساختن مسجد بابری در ششم دسامبر1992 ترتیب داده بودند. این هفته نامه اعلام داشت که حدود چهل نفر از هندوهایی که در عملیات تخریب مسجد شرکت داشته بودند کور شدند و تلاش پزشکان برای معالجه آنها بی ثمر واقع شده است. آنها و بقیه کسانی که در این ویرانگری وحشیانه شرکت کردند در حال حاضر وبعد از، ازدست دادن بینایی، کمک هایی را از سازمان (هندویی) دریافت می کنند.
یکی از برادران هندی که او را در شارجه دیدار کردیم تفاصیل این حادثه و جنایت ناپسند را برایم بازگو کرد و گفت همه کسانی که دراین هجوم شرکت کرده بودند یا بینایشان را از دست داده اند یا فلج شده اند.
براستی که این اتفاق و آنچه که بر سر آن جنایتکاران آمده دلیل محکم و آشکاری بر این است که خداوند عزوجل دینش را نصرت و یاری می دهد و به درستی که او از مومنان پشتیبانی و حمایت می کند. هرچند دشمنان اسلام سعی می کنند که به هر طریقی که شده بر اسلام و مسلمانان پیروز و غالب شوند ولی خداوند متعال علی رغم میل کافران عزت را از آن اسلام می گرداند و آن را یاری داده و بر همه ادیان برتری می دهد.
خداوند عزوجل می فرماید:

( ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ شَاقُّوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَمَن يُشَاقِّ اللَّهَ فَإِنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ) الحشر 4

این بدان خاطر است که آنان با خدا و پیامبرش دشمنی ورزیده اند، و هرکس با خدا دشمنی ورزد(خداوند اورا به اشد مجازات می رساند ) چراکه خدا سخت عذاب می دهد.

منبع : کتاب هرچه کنی به خود کنی
مولف :سید عبدالله رفاعی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:مسجد بابری , هندوستان , تخریب , سازمان , مجازات , درگیری , مسلمانان , هفته نامه, :: 13:13 :: توسط : ابو دانيال

درباره وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 860
بازدید کل : 82351
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

 
 
 
لينك باكس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس